Dagbesteding De Goerie

Dagbesteding De Goerie is een dagbestedingslocatie van 's Heeren Loo voor mensen met een verstandelijke beperking. De thuisbasis is het clubhuis van IJsclub Voorwaarts Katwijk. Elke werkdag komen hier mensen bijeen voor verschillende klusjes en activiteiten. Met een enthousiast en gezellig team staan wij voor u klaar.

De activiteiten

Wij hebben verschillende activiteiten. Om het overzichtelijk te houden zijn er activiteiten die regelmatig terugkeren. Hier een aantal voorbeelden:

Onderhoud
IJsclub Voorwaarts moet natuurlijk onderhouden worden. Wij zorgen dat het clubhuis en het terrein netjes en schoon blijven. Daarnaast onderhouden wij al het groen van De Brug verslavingszorg en doen wij regelmatig klusjes voor de gemeente.

Willy Noord
Willy Noord verhuurt onder andere strandbungalows. Ook kun je er terecht voor heerlijke gerechten of een lekker koud drankje. Als het seizoen daar is, helpen wij de bungalows netjes te houden. Dit wordt met name op de maandag en de vrijdag gedaan.

Patatje Goerie
Elke eerste vrijdag van de maand organiseren wij voor de aangrenzende seniorenwoningen een bijeenkomst in het clubgebouw van De Goerie. Lekker kletsen onder het genot van een patatje en een heerlijke snack.

Viskar

Elke laatste zaterdag van de maand staat onze viskar op De Goerie voor een heerlijke lekkerbek of een bakje kibbeling.

Vergaderingen
Het gebouw van IJsclub Voorwaarts Katwijk is te huren voor vergaderingen en teamdagen. Wij regelen de lunch en de organisatie! Klik voor meer informatie op deze link.

Wij zijn op werkdagen tussen 8.30 en 15.30 uur bereikbaar.