Fietskleding

De wielergroep van IJsclub Voorwaarts Katwijk fietst in een speciaal ontwikkeld fietstenue. Omwille van de herkenbaarheid en aangezien onze sponsoren een deel van het clubtenue subsidiëren, willen we dat elk lid in deze kleding fietst tijdens trainingen en toertochten georganiseerd door de wielergroep. Naast het basistenue zijn er diverse andere artikelen te bestellen in de clubkleuren, zoals kleding voor koude dagen (lange broeken en diverse jacks), handschoenen en arm- en beenstukken.

Bij onze vaste leverancier Bike Totaal Luyten aan de Achterweg in Katwijk aan den Rijn (eerste verdieping) proberen we een basisvoorraad van onze clubkleding aan te houden, maar in hoogtijmaanden als april en mei blijkt die vaak toch onvoldoende om een stormloop van (nieuwe) leden te weerstaan. En zoals alle wielerkledingleveranciers kampt ook die van ons vaak met lange levertijden.

• Fietskleding ontwerp
  • AA5A57E5-1890-4D73-996F-794F1EC33B30

Om teleurstellingen te voorkomen willen we dan ook – naast de basisvoorraad – weer twee centrale bestelmomenten inlassen, in het vroege voorjaar voor de zomerkleding en in het najaar voor de aanloop naar het winterseizoen. Bij grote belangstelling kunnen we die bestelmomenten ook naar voren halen. Die beslissing is in handen van onze kledingcommissaris René Houwer. Via deze link kom je bij het bestelformulier.

BESTELFORMULIER
Stuur het ingevulde formulier op naar René Houwer: famhouwer@kpnmail.nl
Ook voor vragen kun je bij hem terecht.
Bij de maten kun je kiezen uit S (Small), M (Medium), L (Large), XL (Extra Large), XXL (Extra Extra Large) en XXXL.
Het complete assortiment van onze wielerkleding is verkrijgbaar bij:

Biketotaal Luyten

Achterweg 22,

2223 BG Katwijk.

info@biketotaal-luyten.nl

Kijk voor de openingstijden op: http://www.biketotaal-luyten.nl/contact