Welkom bij de club!

Het lidmaatschap van onze club kost in het jaar 2024 voor een hoofdlid 95,00 EURO. Dat is inclusief het lidmaatschap van de landelijke NTFU, met alle voordelen die daarbij komen, zoals een schadeverzekering voor je dure fiets, een abonnement op het blad Fietssport en korting op tourtochten. Een gezinslid van iemand die al lid is bij ons betaalt 85,00 EURO (ook inclusief NTFU). Iemand die al bij een andere vereniging lid is van de NTFU betaalt voor een jaar 58,25 EURO. Wie later in het jaar instapt, krijgt uiteraard korting op deze bedragen.

Als ik lid word van de Afdeling Wielersport onderschrijf ik de gedragsregels van de club, de statuten en andere regels voor veilig sporten. IJsclub Voorwaarts Katwijk / afdeling Wielersport hecht veel waarde aan de bescherming van uw persoonsgegevens. Bekijk ons Privacy statement als u meer wilt weten over hoe wij omgaan met uw persoonsgegevens.